Wij zetten ons in voor een goede dienstverlening aan u als inwoner, organisatie, ondernemer of vereniging. Sociale media maken een belangrijk deel uit van onze digitale dienstverlening en informatievoorziening. U kunt hiervoor terecht op:

We doen dit op de volgende wijze:

  • We zijn online actief binnen onze openingstijden. Met uitzondering van officiële feestdagen. Vragen na 17.00 uur worden de volgende werkdag of na het weekend zo spoedig mogelijk beantwoord.
  • Reacties van bezoekers op onze socialemediapagina’s zijn meer dan welkom. Echter: reacties die kwetsend, grof of beledigend zijn, zullen verwijderd worden. Ook voor commerciële doeleinden bieden deze pagina’s geen plaats. Vanuit de gemeente reageren de clusters Communicatie en Klantadvies waar nodig op reacties/vragen. Wij zetten voor onze dienstverlening Webcare in. Hiermee kunnen wij proactief luisteren en reageren op online uitingen.
  • Heeft u een like gegeven op een bericht van de gemeente? Dan kan het zijn dat u een volgverzoek ontvangt van ons. Zo kunnen we ervoor zorgen dat u altijd de laatste berichten van ons ziet en geen gemeentelijke berichtgeving mist. Uiteraard beslist u zelf of u het volgverzoek accepteert. U kunt ook na acceptatie zelf nog weer de gemeente verwijderen uit uw vrienden of volgpagina's.

Ter bescherming van uzelf adviseren we u om geen persoonsgegevens of andere persoonlijke informatie, bijvoorbeeld adresgegevens, openbaar via sociale media met ons te delen. Wilt u dergelijke gegevens met ons delen stuur ons dan een privébericht via sociale media of neem op een andere manier contact met ons op.

Ook interessant voor u?